Volkswagen спрощує процес паркування
Дванадцять років тому Volkswagen став першим в світі автовиробником, який представив асистент паркування з функцією контролю рульового управління.
Системи наступних поколінь поступово вчилися паркуватися в більш тісних просторах як паралельно, так і перпендикулярно проїжджої частини, а також самостійно гальмувати в екстрених ситуаціях.
Інноваційна система контролює роботу рульового управління і забезпечує оптимальні маневри автомобіля під час паркування. Для цього Park Assist сканує вільний простір, визначає вихідну позицію і повністю бере на себе рульове управління - водієві залишається лише натискати педалі газу і гальма.
Вперше система контролю дистанції зі звуковим сигналом була використана в Volkswagen Golf Mk 4 в 1997 році. У першій версії системи використовувалося чотири ультразвукових датчика в задньому бампері, які контролювали дистанцію від стоїть позаду автомобіля. Лише через чотири роки з'явилося її суттєве оновлення - версія 2.0, в якій замість двоступеневих паркувальних маневрів були реалізовані багатоетапні. Більш того, початкове вимога до розміру паркувального простору «довжина автомобіля плюс 1.4 метра» значно знизилося до «довжина автомобіля плюс 90 см».
Ще через два роки система обзавелася функцією перпендикулярної паркування. Використання набагато більш складних алгоритмів дозволило задіяти в цілому дванадцять ультразвукових датчиків для сканування навколишнього простору і більш точного розрахунку траєкторії маневрів. А в 2006 році на моделі Volkswagen Touran вперше був представлений асистент паркування з функцією контролю рульового управління Park Assist.
У 2010 році компанія Volkswagen представила оптичну систему парковки (OPS). Вона відображала дистанцію до перешкод попереду і позаду автомобіля у вигляді смуг на дисплеї. Всього через два роки на моделі Golf була вперше використана оптична система кругового огляду, здатна реагувати на перешкоди навколо автомобіля.
У 2015 році було представлено третє покоління системи Park Assist. Вона стала повноцінним паркувальним автопілотом, і в ній вперше з'явилася функція екстреного гальмування, яка практично виключає вірогідність зіткнень в процесі паркування або мінімізує їх наслідки. Тепер Park Assist потрібно всього 80 см додаткового простору, і вона може припаркувати автомобіль на дуже обмеженій площі. Крім того, система здатна виконувати перпендикулярну парковку навіть при русі переднім ходом. У Росії система Park Assist 3.0 доступна для моделі Volkswagen Tiguan.
Сьогодні Park Assist - одна з безлічі систем допомоги водієві при парковці, якими оснащуються автомобілі Volkswagen. Серед інших технологій: система кругового огляду Area View, асистент виїзду з парковки Rear Traffic Alert, система контролю сліпих зон Blind Spot Monitor і асистент маневрування з причепом Trailer Assist.
Еволюція систем допомоги при парковці:
- 1997 - перша система контролю дистанції при паркуванні з чотирма ультразвуковими датчиками в задньому бампері
- 2005 - паркувальний асистент з датчиками спереду і ззаду
- 2006 - перший в світі паркувальний автопілот з контролем рульового управління (Park Assist)
- 2010 - оптична система паркування Optical Parking System (OPS)
- 2010 - Park Assist 2.0
- 2012 - система OPS з круговим оглядом
- 2012 - Park Assist 2.0 з підтримкою перпендикулярної паркування
- 2015 - паркувальний автопілот Park Assist 3.0