Новини від Фольксваген
16.09.2019

Volkswagen представляє новий бренд-дизайн та логотип

На міжнародному автосалоні у Франкфурті, Volkswagen представив новий бренд-дизайн та логотип.
Новий лого Volkswagen

Ця подія знаменує собою початок нової ери для Volkswagen і супроводжувалася презентацією повністю електричного автомобіля ID.3.

Майбутнє Volkswagen за електротехнологіями, повною присутністю в online мережі і з нульовим рівнем викидів шкідливих речовин. Новий логотип Volkswagen в пласкому двовимірному дизайні став ближчим до споживачів і був зведений до основних елементів. Бренд-дизайн та логотип адаптовані до вимог цифрових технологій. Реформування бренд-дизайну Volkswagen – одна з найбільших світових ребрендингових кампаній.

В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим та поетапним. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року.