Volkswagen представляє новий бренд-дизайн та логотип
На міжнародному автосалоні у Франкфурті, Volkswagen представив новий бренд-дизайн та логотип.

Ця подія знаменує собою початок нової ери для Volkswagen і супроводжувалася презентацією повністю електричного автомобіля ID.3.
Майбутнє Volkswagen за електротехнологіями, повною присутністю в online мережі і з нульовим рівнем викидів шкідливих речовин. Новий логотип Volkswagen в пласкому двовимірному дизайні став ближчим до споживачів і був зведений до основних елементів. Бренд-дизайн та логотип адаптовані до вимог цифрових технологій. Реформування бренд-дизайну Volkswagen – одна з найбільших світових ребрендингових кампаній.
В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим та поетапним. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року.