Полегшена конструкція спортивного електрокара Volkswagen I.D. R Pikes Peak
Інженери автоспортивного підрозділу Volkswagen Motorsport сконструювали гоночний електромобіль з мінімально можливою масою, зберігши при цьому високі динамічні характеристики.
Можливість створити абсолютно новий гоночний автомобіль - мрія будь-якого інженера. «Розробка автомобіля, призначеного виключно для 20-кілометрової гонки з підйому, є дуже неординарним завданням. Інженери отримали практично повну свободу дій і можливість реалізувати будь-яку технологічну ідею», - зазначив Франсуа-Ксав'є Демезон (François-Xavier Demaison), технічний директор Volkswagen Motorsport.
«Важливу роль в досягненні мінімально можливої маси автомобіля зіграв процес комп'ютерного моделювання», - зазначив пан Рампф. За допомогою комп'ютерних програм деталі ходової частини проектувалися під розрахункові навантаження з мінімальними масою і розміром. Інженери майже повністю відмовилися від використання традиційних і дорогих матеріалів, яким зазвичай віддається перевага при створенні гоночних автомобілів вищого класу. «Ходова частина, підвіска і стійки автомобіля I.D. R Pikes Peak практично повністю виготовлені зі сталі та алюмінію », - зазначив пан Демезон.
Крім того, при 680-сильної потужності системи приводу, маса автомобіля складає менше 1.100 кг разом з водієм, що істотно менше ваги попередніх електромобілів, які демонстрували рекордні показники на пагорбі Пайкс Пік. Відносно низька потужність дозволила зробити блоки акумуляторної батареї компактними і, отже, розмістити їх поруч з водієм, а також позаду нього, що позитивно позначилося на оптимальному розподілі маси по осях. Дані блоки забезпечують енергією двигуни на передній і задній осях, а управління розподілом крутного моменту виконується електронікою.
Перфекціонізм в деталях
Складові ходової частини та аеродинамічного обважування моделі I.D. R Pikes Peak виготовлені з виключно легкого композитного матеріалу (поєднання вуглеволокна і кевлара). Приладова панель гоночного автомобіля I.D. R Pikes Peak також виготовлена з надлегкого карбону. Більш того, компанія OMP, технологічний партнер Volkswagen Motorsport, виготовила вогнестійкий гоночний комбінезон для пілота, а також набивання сидіння і шеститочковий ремінь безпеки з практично невагомого матеріалу. Для зменшення маси навіть логотипи спонсорів були віддруковані на гоночному комбінезоні, крім логотипу самого заходу площею 40 см². «Нам було відмовлено. Відповідно до регламенту, емблема повинна бути вишита. А використовувана для вишивки нитка важить майже стільки ж, скільки і сам комбінезон», - зазначив технічний директор Демезон.