Перші випробування Volkswagen I.D. R Pikes Peak в США
В рамках підготовки до гонки з підйому на пагорб Пайкс Пік (Pikes Peak International Hill Climb) завершилася перша серія випробувань Volkswagen I.D. R Pikes Peak. Тести проходили безпосередньо на гоночній трасі, а також на власній базі команди Volkswagen Motorsport, розташованої в американському штаті Колорадо.
![Volkswagen I.D. R Pikes Peak](https://www.autocenter.dp.ua/novyny/pershi-vyprobuvannya-volkswagen-i-d-r-pikes-peak-v-ssha/@@poi.imageproxy/10897b1bbc674b24a734dfc197c56600/bac0dc5a-8620-4668-b051-8a277a396d48.jpeg/news)
Під час перших тестів в США команда переважно сконцентрувалася на налаштуванні підвіски, випробуваннях шин, визначенні оптимального використання заряду батареї та рекуперації енергії при гальмуванні. «Правильний контроль витрати енергії - один з найважливіших чинників успіху в спробі встановити новий рекорд проходження траси в категорії електромобілів, - зазначає технічний директор Volkswagen Motorsport і керівник проекту Volkswagen I.D. R Pikes Peak Франсуа-Ксав'є Демезон (François-Xavier Demaison). - Перший тестовий заїзд по трасі Пайкс Пік пройшов успішно, що говорить про наші досягнення в галузі комп'ютерного моделювання та позитивних результатах випробувань в Європі».
![](@@poi.imageproxy/6828c279266f48329c84cb7d9b6d2761/7f4daf61-536a-4e04-9c8a-70a16a7d06a8.jpeg)
Пілот Ромен Дюма був вражений показниками першого тестового заїзду: «Динаміка розгону і швидкість проходження поворотів Volkswagen I.D. R Pikes Peak вражаючі, також автомобіль є комфортним в управлінні. Завдяки електричному приводу відпала необхідність самостійно перемикати передачі, замість цього я міг повністю сконцентруватися на трасі, - зазначає французький гонщик. - Але, безумовно, немає межі досконалості. В ході наступних тестових заїздів ми продовжимо роботу над оптимізацією налаштувань, - зазначає Дюма. - Я добре знайомий з трасою Пайкс, але вперше мені доведеться її проходити на гоночному боліді з повністю електричним приводом. Мені доводиться вчитися чомусь новому протягом кожного метра, який я проїжджаю за кермом Volkswagen I.D. R Pikes Peak ».
![](@@poi.imageproxy/5ea2e4f6e0eb4eb4914e89fd80fc5de7/bad6e95b-e32d-4509-b729-40d91759c03b.jpeg)
Цього року найвідоміша в світі гірська гонка відбудеться 24 червня і пройде вже в 96-й раз. Ромен Дюма, який виступає за команду Volkswagen пілот планує подолати маршрут за 8 хвилин 57.118 секунд. Чинний рекорд в категорії електромобілів для 19.99-кілометрової траси Пайкс Пік, що нараховує 156 поворотів, був встановлений в 2016 році. Ромен Дюма за кермом Volkswagen I.D. R Pikes Peak потужністю 680 к.с. докладе всіх зусиль, щоб побити встановлений результат. Потужність автомобіля забезпечується двома електродвигунами: один призводить в роботу передню вісь, другий - колеса задньої осі. «Вперше в моїй кар'єрі мені не доводиться турбуватися про те, що зі збільшенням висоти двигун втрачає потужність», - Дюма відзначає переваги електричного приводу в порівнянні зі звичайними двигунами внутрішнього згоряння. Через низький вміст кисню в високогірному повітрі звичайні мотори втрачають приблизно 30% своєї потужності. Електричні силові агрегати, в свою чергу, працюють з незмінною ефективністю навіть на висоті понад 2.862 м над рівнем моря.
![](@@poi.imageproxy/56d29edd3add4d1ebb27ed437f1f783c/676d56b8-9993-461f-a998-557809cdd6e2.jpeg)