Новини від Фольксваген
24.01.2022

Volkswagen ID. LIFE: екологічний, інноваційний, непідвладний часу

Концепт-кар поєднує в собі принципи мобільності майбутнього, цифрові технології та непідвладний часу дизайн.
Volkswagen ID. LIFE

ID. LIFE відображає уявлення марки Volkswagen про компактні електромобілі. Відмінна риса цієї повністю електричної моделі Volkswagen, яка вийде на ринок у 2025 році, – використання натуральних та перероблених матеріалів.

Екологічність – основа ID. LIFE. Причому йдеться не лише про відсутність шкідливих викидів, що забезпечується завдяки електроприводу, а й про використання при виробництві цього компактного кросовера натуральної сировини та перероблених матеріалів. ID. LIFE формує перше уявлення про наш майбутній серійний компактний електрокар, – зазначає головний дизайнер марки Volkswagen Йозеф Кабан (Jozef Kabaň). – Ми прагнули створити інноваційний, екологічний та непідвладний часу автомобіль».

Компактний кросовер: інноваційний та екологічний

У ID. LIFE реалізований новий підхід до декоративних елементів та навісних компонентів кузова, а також застосування використовуваних матеріалів. Наприклад, матеріал з повітряними камерами, що застосовується для даху та капота, виготовлений із повністю перероблених пластикових пляшок. У складі прозорого лаку для кузова як натуральний барвник застосовується древесна стружка, а також затверджувач на органічній основі. Для виробництва шин використовуються біомасло, натуральна гума та рисове лушпиння.

Натуральні та перероблені матеріали та в інтер'єрі автомобіля

Прихильність екологічності також знаходить свій відбиток у дизайні салону. Так, матеріали виготовлення дерев'яних вставок поставляються лісовими господарствами, відповідними принципам сталого розвитку. Для оббивки сидінь використовується мікроволокно Artverlours Eco з високим вмістом перероблених матеріалів - вторинної сировини, отриманої з пластикових відходів.

За допомогою компактного електромобіля ID. LIFE марка Volkswagen відкриває доступ до стійкої мобільності ще більшій кількості людей та робить черговий крок на шляху реалізації стратегії ACCELERATE. Компанія має на меті до 2030 року збільшити частку повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів мінімум до 70% у Європі та 50% у Північній Америці та Китаї. У рамках програми електрифікації Volkswagen прагне стати найпопулярнішою маркою у сегменті екологічних автомобілів.